همهی ما دوران تحصیل و مدرسهی خود را خوب به یاد داریم کلاسهای پرجمعیّتی که هر نیمکت با زحمت سه دانشآموز را در خود جای میداد
دانلوداقدام پژوهی درمورد چگونه توانستم ضعف املای دانش آموزان پایه پنجم آموزشگاه را برطرف کنم
فرمت فایل: word
کاربر عزیز شما میتوانید اقدام پژوهی درمورد چگونه توانستم ضعف املای دانش آموزان پایه پنجم آموزشگاه را برطرف کنم را با توضیحات کامل از سایت ما دانلود نمایید لازم به ذکر است که این فایل قابل ویرایش و در قالب word وpdf و با قیمت بسیار مناسب در دسترس شما عزیزان قرار گرفته است
شرح فايل :زمانی که زنگ املا فرا میرسید، معلم میگفت: «بچّهها! نفرات وسط هر نیمکت بیرون بیایند و روی زمین بنشینند. بچًههایی هم که در نیمکت نشستهاند، کیفهایشان را روی نیمکت بگذارند. سرمیزیها سر میز. ته میزیها هم تهمیز» کوهی از کیف بر روی میزها قرار میگرفت تا مبادا دانشآموزی سرخود را حرکت دهد و چشمش به املای دیگری بیفتد. سپس معلم با حالت دستوری و کلمه به کلمه، متن املا را میخواند.