0
8.4k
برای دانشجویان رشته محل های معارف
حديثی و قرآنی های دانش هندسه
جلسه اول
نقشه های ع از آگاهی دانش ها و طبقه بندی ضرورتلوم
طبقه بندي علوم مختلف، اهداف وضرورت ها
١-امكان ورود به حوزه هاي مختلف علمي جهت بررسي هاي بيشتر و دقيق تر از طريق طبقه بندي
٢-عدم طبقه بندي در مولفه هاي يك علم به معناي مسكوت ماندن و رها شدن آن علم است.
٣-طبقه بندي به معناي ارائه نقشه راه
٤-تعيين محدوده ها به منظور تمايز امور كلي وجزئي و نيز شناخت امور هم عرض از يكديگر
٥-تشخيص موضوعات اصلي از فرعي و دستيابس به يك تفكر نظام مند
٦-باﻻ رفتن انگيزهي طالبان دانش براي آموختن مسائل علوم
٧-افزايش سرعت و قدرت طالبان دانش در تحليل مسائل علمي و جهت پيدا كردن سواﻻت آنها
٨-كيفيت بخشي به آموزش پايدار و جامع نگري مطلوب نسبت به مسائل هر عل