استفاده از انواع فعاليت هاي جذاب، برای بهبود خط نوشتاري "زهرا/ علی"
0
10.1k
در گزارش حاضر ، با توجه به اين اصل كه كودك بيشتر به بازي علاقه مند است ، بد خطي دانش آموز اصلاح شده است . همچنين به صورت ريشه به اي مشكل پرداخته شده است ، نه اين كه متوسل رو به نويسي هايبي هدف و خسته كننده شود در كه مواردي به تشديد مشكل منجر مي شود. اين نوشتار شامل چندين بخش است كه پس از بيان مسئله و ارائه ي شواهد و تحليل داده ، ها راه حلهايي را بطور موقّت در نظر گرفته و سر انجام پس از گزينش روش مؤثّر با نظارت بر آن