طرح درس ملی علوم تجربی هشتم متوسطه اول درس از درون اتم چه خبر چیست ؟

طرح درس ملی علوم تجربی هشتم متوسطه اول درس از درون اتم چه خبر چیست ؟

0 10.6k

طرح درس ملی علوم تجربی هشتم متوسطه اول درس از درون اتم چه خبر چیست ؟

این طرح درس ملی که در ارتباط با کتاب علوم تجربی پایه هشتم متوسطه اول و همسو با برنامه درس ملی در رابطه با درس از درون اتم چه خبر تدوین شده است ، یکی از کاملترین و دقیقترین طرح های کاربردی در اینترنت است. تیم تخصصی دانلود رایگان نمونه طرح درس سعی نموده است برای تدریس درس از درون اتم چه خبر در کتاب علوم تجربی پایه هشتم متوسطه اول از همه استاندارد های لازم بهره گیری نماید.

طرح درس روزانه ملی علوم تجربی هشتم متوسطه اول چه اهمیتی دارد ؟

علوم تجربی این نوع طرح درس و برنامه ریزی کمک شایانی در تدریس درس علوم تجربی در پایه هشتم متوسطه اول می کند. دانش آموزان در پایه هشتم متوسطه اول می کوشند به بهترین شکلی که آموزگارشان به تدریس کتاب علوم تجربی و درس از درون اتم چه خبر می پردازد ، این درس را فرا بگیرند. درس از درون اتم چه خبر یکی از مهمترین دروس کتاب علوم تجربی در پایه هشتم متوسطه اول می باشد.

طرح درس ملی علوم تجربی هشتم متوسطه اول درس از درون اتم چه خبر شامل چه بخشی است ؟

طرح درس ملی علوم تجربی هشتم متوسطه اول روزانه درس از درون اتم چه خبر شامل موارد زیر می باشد :

  1. اهداف بر اساس تلفیقی از هدف نویسی در درس از درون اتم چه خبر علوم تجربی هشتم متوسطه اول
  2. وجود تعامل بین معلم و دانش آموزان در فراگیری درس از درون اتم چه خبر
  3. فعالیت بر اساس اهداف معین واز پیش تعیین شده در فراگیری درس از درون اتم چه خبر
  4. طراحی منظم با توجه به موقعیت و امکانات درس از درون اتم چه خبر
  5. ایجاد فرصت و تسهیل یادگیری در فراگیری درس از درون اتم چه خبر

هدف کلی طرح درس ملی علوم تجربی هشتم متوسطه اول دانش آموزان باید مفاهیم درس از درون اتم چه خبر را در پایه هشتم فرا بگیرند.

اهداف مرحله‌ای درباره تعدادجلساتی که در هفته به این تدریس کتاب علوم تجربی درس از درون اتم چه خبر پایه هشتم اختصاص داده شده است . تعداد دروس کتاب درسی با رعایت پیچیدگی مفاهیم کتاب علوم تجربی درس از درون اتم چه خبر پایه هشتم بنا بر این بعد از در نظر گرفتن مسائل و مواردی که ذکر گردید،زمانبندی کتاب علوم تجربی درس از درون اتم چه خبر پایه هشتم را بررسی و تدوین می نماییم.

هدف‌های رفتاری آموزشی طرح درس ملی علوم تجربی هشتم متوسطه اول

  1. انتظارات در پایان آموزش حیطه و سطح در بلوم عناصر برنامه درسی ملی
  2. تعقـل، ایمـان، علـم، عمـل و اخـلاق
  3. عنصر   عرصه ارتباط با خود ، خدا، خلق و خلقت
  4. آشنایی کامل دانش آموزان با مفهوم درس و  ایجاد تفکر و خلاقیت در فرایند یاد دهی – یادگیری
  5. مواد و رسانه‌های آموزشی که شامل Cd های آموزشی .تولید محتوای الکترونیکی.پاورپوینت آموزشی.قلم نوری.برد هوشمند

پیش بینی رفتار ورودی  در طرح درس ملی علوم تجربی هشتم متوسطه اول درس از درون اتم چه خبر

  • ایجاد ارتباط اولیه در درس از درون اتم چه خبر
  • گروه‌بندی، مدل و ساختار کلاسی  در درس از درون اتم چه خبر
  • روش ‌ایجاد و تداوم انگیزه در درس از درون اتم چه خبر
  • ارزشیابی آغازین در درس از درون اتم چه خبر
  • روش‌های تدریس در درس از درون اتم چه خبر
  •  فعالیت‌های مرحله حین تدریس در طرح درس ملی علوم تجربی هشتم متوسطه اول
  • آماده سازی و توجه ویژه به تفاوت های فردی در بین دانش آموزان
  • اهمیت نحوه ی رفتار معلم با دانش آموز در درس از درون اتم چه خبر
  • ایجاد جو دوستانه جهت جلوگیری از خستگی دانش آموزان در درس از درون اتم چه خبر
  • استفاده ی بهینه از حداقل امکانات
  • توجه به دانش آموزان ویژه  و کم حرف . در درس از درون اتم چه خبر
  • استفاده از تجربیات نو و به روز و در دسترس  دانش آموزان جهت تدریس .
  • مشارکت کلیه ی دانش آموزان در امر تدریس .
  • تقویت هوش بینایی ، شنوایی و گویایی در دانش آموزان با طرح پرسش های گوناگون
  • فعالیت‌های معلم- دانش‌آموز: این فعالیت‌ها به صورت تلفیقی مطرح می‌شود و تفکیک آن به معنای مجزا بودن فعالیت‌های معلم و دانش‌آموز است و منطقی به نظر نمی‌رسد و به همین خاطر از خط‌چین استفاده شده است.
  • فعالیت های معلم         فعالیت های دانش آموزان
  • فعاليت‌های خلاقانه دانش‌آموزان
  • فعالیت‌های تکمیلی
  • ارزشیــابـــــی
  • الف: تکوینی
  • ب: ارزشیابی تراکمی
  • جمع‌بندی
  • تعیین تکالیف و اقدامات بعدی

5,000 تومان