سطح هدف : وجود تعامل بین معلم و دانش آموزان در فراگیری درس داستان های حرف های آسمانی فعالیت بر اساس اهداف معین واز پیش تعیین
به نام خداوند یکتا
دانلود فایل طرح درس ملی کلاس چهارم قران
فرمت فایل طرح درس WORDمیباشد
تعدادصفحات 12 صفحه
شرح حال فایل دانلودی
بسمه تعالی طرح درس روزانه بر اساس برنامه درس ملی درس داستان های حرف های آسمانی کتاب قرآن پایه چهارم | ||||||
عنوان درس : | تاریخ اجرا : | طرح درس شماره : | مشخصات کلی | |||
مدرس : | مدت تدریس : 90 دقیقه | تعداد دانش آموزان : | صفحه : | آموزشگاه : | ||
اهداف بر اساس تلفیقی از هدف نویسی برنامه درسی ملی و طبقهبندی جدید بلوم | فعالیت های قبل از تدریس | |||||
سطح هدف : وجود تعامل بین معلم و دانش آموزان در فراگیری درس داستان های حرف های آسمانی فعالیت بر اساس اهداف معین واز پیش تعیین شده در کتاب قرآن پایه چهارم طراحی منظم با توجه به موقعیت و امکانات درس داستان های حرف های آسمانی ایجاد فرصت و تسهیل یادگیری در فراگیری درس داستان های حرف های آسمانی | ||||||
هدف کلی جلسه : دانش آموزان باید مفاهیم درس داستان های حرف های آسمانی را در کتاب قرآن پایه چهارم به طور کامل فرا بگیرند. | ||||||
اهداف جزیی و رفتاری : درس داستان های حرف های آسمانی را به صورت خلاصه توضیح دهند. ( درک و فهم ) تکالیف مربوط به درس داستان های حرف های آسمانی را با دقت انجام دهند . ( روانی حرکتی – عادی ) دانش آموز آنچه را از درس داستان های حرف های آسمانی یاد می گیرد با دوستانش به اشتراک بگذارد. دانش آموز با توجه به ملاک های عقلانی بتواند درس داستان های حرف های آسمانی را به صورت کاربردی فرا بگیرد.. رعایت ادب و احترام نسبت به معلم تقویت مهارت گوش دادن تقویت مهارت سخن گفتن | ||||||
اهداف مرحله ای : دانش آموزان پس از پایان جلسه آموزشی به اهداف زیر دست می یابند : آشنایی با ضرورت و کاربرد درس داستان های حرف های آسمانی قرآن پایه چهارم آشنایی با مبانی و مضامین درس داستان های حرف های آسمانی قرآن پایه چهارم مهارت خوب گوش دادن و خوب صحبت کردن ادای احترام متقابل به دیگران و مشارکت در فرایند تدریس | ||||||
عرصه ها (وظایف دانش آموز در قبال) | رئوس مطالب : آشنا شدن با نقش و کاربرد درس داستان های حرف های آسمانی قرآن پایه چهارم در زندگی روزمره-خوب گوش دادن و خوب صحبت کردن - آشنایی کامل دانش آموزان با مفهوم درس و ایجاد تفکر و خلاقیت در فرایند یاد دهی – یادگیری |