اهداف بر اساس تلفیقی از هدف نویسی برنامه درسی ملی و طبقهبندی جدید بلوم فعالیت های قبل از تدریس سطح هدف : وجود تعامل بین معلم
0
9.5k
بسم الله الرحمن الرحيم
فرمت فايل دانلودي بصورت wordميباشد با قابليت بازشدن بر روي تمامي دستگاها
تعدادصفحات فايل
سپاس از حسن خريد و بازديد شما دوست عزيز
جهت اطلاعات بيشتر به ادمين فعال در سايت مراجعه كنيد با پشتيباني٢٤ساعته درخدمت هموطن گرامي هستيم
شرح فايل دانلودي
با راهنمایی سرگروه انجام دهند.- انجام چه کارهاییباعث یادگیری بهتر درس جهت های جغرافیایی می شود. - سوال درباره هدف های رفتاری و عملی درس جهت های جغرافیایی از کتاب ب: ارزشیابی تراکمی با استفاده از کارت های آموزشی از دانش آموزان خواسته می شود که سوالات مربوط به درس جهت های جغرافیایی را جواب دهند. از دانش آموزان خواسته می شود آنچه را که از درس جهت های جغرافیایی را بصورت فهرست وار بنویسند و به کلاسگزارش دهند. از دانش آموزان خواسته می شود آزمونی رابصورت گروهی انجام دهند و در کلاس درس بعد از فکر کردن هرگروه پاسخ های خود را ارائه دهند( به عنوان آزمون عملکردی) | ارزشیابی | | |
5 دقیقه | در پایان کلاس برای رساندن فراگیران به نتیجه ی مناسب و ایجاد ارتباطبین مباحث درس جهت های جغرافیایی و مطالب قبلی و رابطه ی درسجهت های جغرافیایی با مباحث بعدی، به جمع بندی مطالب (به صورتخلاصه) پرداخته می شود. در این بخش مطالب درس جهت های جغرافیایی را به صورت پاورپوینت یا تولید محتوای الکترونیکی نمایش داده می شود. پس از نظارت بر کار دانش آموزان از گروه ها خواسته می شود که با مشورت هم گروهی های خود ، مطالب فرا گرفته شده از درس جهت های جغرافیایی را تکرار نمایند. توضیح حول متن درس و آموخته های جدید و بحث پیرامون کاربرد اهداف درس جهت های جغرافیایی در زندگی | ||
5 دقیقه | پاسخ به سوالات مربوط به درس جهت های جغرافیایی برداشت خود را از درس جهت های جغرافیایی بیان کنید: در محیط منزل عناوین مطرح شده در درس جهت های جغرافیایی به بحثبگذارید
نمودار جهت های اصلی و فرعی را با کاغذ رنگی و مقوا درست کنید. |