اهداف و پیامدها وجود تعامل بین معلم و دانش آموزان در فراگیری درس خرسی که می خواست خرس باقی بماند فعالیت بر اساس اهداف معین واز
فرمت فایلword
تعدادصفحات6
چکیده فایل
شرح حال
طرح درس رو زانه درس خرسی که می خواست خرس باقی بماند تفکر و پژوهش پایه ششم |
|||||
مشخصات کلی |
شماره طرح درس: 1 |
موضوع درس: خرسی که می خواست خرس باقی بماند |
تاریخ اجرا: |
مدت اجرا: |
|
مجری: |
کلاس: ششم |
تعداد فراگیران: |
مکان: |
||
الف: قبــل از تـــــــدریــس |
|||||
اهداف بر اساس تلفیقی از هدف نویسی برنامه درسی ملی و طبقهبندی جدید بلوم |
|||||
سطح هدف |
اهداف و پیامدها وجود تعامل بین معلم و دانش آموزان در فراگیری درس خرسی که می خواست خرس باقی بماند فعالیت بر اساس اهداف معین واز پیش تعیین شده در فراگیری درس خرسی که می خواست خرس باقی بماند طراحی منظم با توجه به موقعیت و امکانات درس خرسی که می خواست خرس باقی بماند ایجاد فرصت و تسهیل یادگیری در فراگیری درس خرسی که می خواست خرس باقی بماند
|
||||
هدف کلی |
دانش آموزان باید مفاهیم درس خرسی که می خواست خرس باقی بماند را در پایه ششم به طور کامل فرا بگیرند. |
||||
اهداف مرحلهای |
1. تعدادجلساتی که در هفته به این تدریس کتاب تفکر و پژوهش درس خرسی که می خواست خرس باقی بماند پایه ششم اختصاص داده شده است . 2. تعداد دروس کتاب درسی با رعایت پیچیدگی مفاهیم کتاب تفکر و پژوهش درس خرسی که می خواست خرس باقی بماند پایه ششم 3. تعدا د ماهی که به این درس کتاب تفکر و پژوهش درس خرسی که می خواست خرس باقی بماند پایه ششم تخصیص یافته است. بنا بر این بعد از در نظر گرفتن مسائل و مواردی که ذکر گردید،زمانبندی کتاب تفکر و پژوهش درس خرسی که می خواست خرس باقی بماند پایه ششم را بررسی و تدوین می نماییم.
|