تجزیه و تحلیل گفتار می تواند به هدایت تعاملات چت بات کمک کند

گفتار ده ها سال است که برای تجزیه و تحلیل تماس های ضبط شده استفاده می شود تا شرکت ها بتوانند اطلاعات مشتریان را با امید به بهبود فرآیندهای فعلی و تعاملات آینده جمع آوری کنند .

0 8.1k
تجزیه و تحلیل گفتار می تواند به هدایت تعاملات چت بات کمک کند
راه حل های تجزیه و تحلیل گفتار ارزش خود را در کشف
موضوعات مورد بحث، احساسات ابراز شده، روندهای بازار بزرگتر، نقاط قوت و ضعف فرآیندها و محصولات، نحوه درک
مشتریان از پیشنهادات شرکت ها، و زمینه هایی که عوامل مرکز تماس ممکن است به آموزش یا مربیگری بیشتری نیاز داشته
باشند، ثابت کرده اند .

10,000 تومان