دانلود اقدام پژوهی رویکرد پژوهش محور ایجاد مطالعه صحیح دانش آموزان

دانلود اقدام پژوهی رویکرد پژوهش محور ایجاد مطالعه صحیح دانش آموزان

0 8.3k
دانلود اقدام پژوهی رویکرد پژوهش محور ایجاد مطالعه صحیح دانش آموزان
دانلود اقدام پژوهیچگونه توانستم بوسیله رویکرد پژوهش محور زمینه ایجاد اصول مطالعه صحیح  را در دانش آموزانم فراهم آورده و به پیشرفت تحصیلی آنها کمک نمایم

فرهنگی گرامی با ما همراه باشید جهت دانلود اقدام پژوهی (مدیران ومعاونات مدارس )فرمت فایل word وقابل ویرایش درتعداد30صفحه درموردچگونه توانستم بوسیله رویکرد پژوهش محور زمینه ایجاد اصول مطالعه صحیح  را در دانش آموزانم فراهم آورده و به پیشرفت تحصیلی آنها کمک نمایم که این فایل یکی  از کاملترین فایل های اقدام پژوهی ویژه متوسطه اول از وبسایت بانک فارسی معلمان (درسی فایل ) می باشد 

نام فایل :چگونه توانستم بوسیله رویکرد پژوهش محور زمینه ایجاد اصول مطالعه صحیح  را در دانش آموزانم فراهم آورده و به پیشرفت تحصیلی آنها کمک نمایم

فرمت فایل wordوقابل ویرایش 
تعداد صفحات 30
شرح از قسمتی از مجموع :

چکیده

نظام آموزشی هر کشور به عنوان یک نظام پویا و هدفمند، در تولید و رشد علمی ‌نقش بسزا و سازنده‌ای را ایفا می‌کند و در صدد افزایش تولید دانش می‌باشد. در عصر دانش و نو‌آوری که منبع اصلی رقابت اقتصاد جهانی است نظام آموزشی هر کشور در تلاش است تا دانش تولید شده را در جهت افزایش نو‌آوری بر عهده گیرید. از آنجا که دانش‌آموزان منبع اصلی تولید دانش هستند و اصلی‌ترین دارایی‌ها به شمار می‌آیند، می‌بایست به شیوه مناسب بر دانش آنها مدیریت شود و تلاش کرد دارایی‌های نهفته در ذهن آن‌ها کشف شود تا این گنج به دارایی‌های با ارزشی تبدیل گردد. برای کسب دانش صرفاً آموزش و حضور فیزیکی در مکان‌های آموزشی مهم نیست بلکه پژوهش و تحقیق هم می‌تواند بر علم و دانش بیافزاید. پژوهش عامل مهمی ‌در تولید دانش، دانایی و پیشرفت جامعه انسانی است و میزان پژوهش‌های انجام شده در هرجامعه شاخص توسعه یعدم پیشرفتگی آن جامعه به حساب می‌آید. 

یکی از ضرورت های نظام آموزشی، موفقیت در ادامه و گسترش مهارتهای لازم تحصیلی در دانش آموزان است. یک راه برای دستیابی به عملکرد بهتر در آموزشگاه، استفاده از روشها و فنون مطالعه ویادگیری است. دو عنصر اساسی معلم و دانش آموز در امر آموزشی و یادگیری وجود دارد و یادگیری مستلزم تعامل فعال و موثر بین این دو عنصر می باشد. تاکنون در مورد راهبردهای آموزشی و روشهای تدریس معلم تحقیقات خوبی صورت گرفته است و معلمان در دوره های مختلف با روشها و راهبردهای آموزشی آشنا می شوند ولی به عنصر اساسی دیگر فرایند آموزش ویادگیری یعنی دانش آموز وروشها و راهبردهای یادگیری او توجه چندانی صورت نگرفته است.

اینجانب ............... برآن شدم تا راهبردهای یادگیری را به دانش آموزان آموزش داده و به بررسی نتایج آن بر روند تحصیلی آنان بپردازم و به برگزاری جلسات کارگاهی و آموزش این روشها به دانش آموزان پرداخته و شاهد نتایج جالب توجهی باشم.


15,000 تومان