📚 جزوه یا خلاصه: مقدمات تکنولوژی آموزشی
🖊 مولف: خدیجه علی آبادی
نام فایل:جزوه مقدمات تکنولوژی آموزشی خدیجه علی آبادی جزوه 3
فرمت فایل:pdf باکیفیت بالا
تعداد صفحات فایل:272 صفحه
دانشجویان و کاربران گرامی محتوای فایل مقدمات تکنولوژی آموزشی اثر خدیجه علی آبادی کاملترین جزوه حال حاضر در فرمت فایل pdf با کیفیت عالی تهیه و تدوین گردیده است.
قسمتی از فایل:
هدف ا هدفهاي کلي: ۱ -ن را بطور صحيح بکار ٓ موزشي و مفاهيم وابستهبها ٓ دانشجوتکنولوژي ا ببرد . موزش د اي ان و جهان ا بداند ٓ تاريخچه تا يخچه ر ر کا ب دتکنولوژي اموزشي در ايران و جهان را بداند. ه هدف ا هدفهاي رفتاري: ۱ -تعريفس ست ي م ر ا از حفظ ر ز بداند. ا . ٓ۲ -موزشو يادگيري را تعريفکند ۳ -مدل ارتباطي را تعريفکند . ۴ -ج ا زاء مدل رب ا ت اطي ي ي ا ند انا را ب ويس ن د. مقدمه ساتلر سوفسطائي سوف طائ ان قرن پنجم يپ ش از يم الدرا پيشگامان پ شگامان تکنولوژي نان از نظرطراحي و ٓ آموزشي مي داندو بهدليل ماهيتسيستماتيک کار ا سازماندهي موادا واقعي و غيرقابل انکار اين ٓموزشي،آنان را پيش امان ٓ ٓ گ رشتهمي شناسد. مقدمه تکنولوژي آ موزشي درطي تکامل خوداز چهار مرحلهگذر کده و اکنون واردمرحلهپنجم شده ا ا ل ش است . مرحلهاول: ابزار و وسايل موادآ مرحلهدوم: موزشي مرحله سوم: نظامهاي درسي ر چه رم نظام اه ي ا وز ي ٓ مرحله چهارم: موزشي مرحلهپنجم: نظامهاي اجتماعي مرحلهاول ابزار و وسايل: در اين سالها افرادمتخصصبا انواع پروژکـتورها کار مي کردند شامل مهندسين الکـترونيک الک ن ک و تکنسينه تک ا بودند.هيچ وگ نه ح ي ت ققي هم در رابطهبا کارا . بيشتراوقات دستگاهها به ٓ يـي ابزار صورت نمي گرفت علتنداشتن سرويس بهموقع،قطعات و يا فردي کهبتواندبا ٓ انها کار کندبال استفاده م ب ي ماند