دانلود تحقیق درمورد بررسي وضعيت سلامت مراجعه‌كنندگان به مراكز ترك اعتياد

دانلود تحقیق درمورد بررسي وضعيت سلامت مراجعه‌كنندگان به مراكز ترك اعتياد

0 1.8k
دانلود تحقیق درمورد بررسي وضعيت سلامت مراجعه‌كنندگان به مراكز ترك اعتياد

با دانلود تحقیق در مورد بررسي وضعيت سلامت مراجعه‌كنندگان به مراكز ترك اعتياد در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق بررسي وضعيت سلامت مراجعه‌كنندگان به مراكز ترك اعتياد را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق بررسي وضعيت سلامت مراجعه‌كنندگان به مراكز ترك اعتياد ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد بررسي وضعيت سلامت مراجعه‌كنندگان به مراكز ترك اعتياد

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:45 صفحه

قسمتی از فایل:

1ـ كليات

1ـ1ـ مقدمه

سازمان ملل در تعريف خود از توسعه انساني، شاخص برخورداري از زندگي طولاني همراه با تندرستي و سلامت را مورد توجه قرار داده است. بنابراين، بدون توجه به عوامل تهديد كننده سلامت انسانها، نمي‌توان به نحو مطلوب در مسير توسعه و رفاه پايدار قدم برداشت. گام  اول براي رسيدن به اين مهم، شناخت وضع سلامت و عوامل تهديد‌كنندة آن در ميان گروه‌هاي مختلف اجتماعي در سطوح محلي،  منطقه‌اي و يا ملي  بشمار مي‌رود. كه نتايج اين شناخت براي سازمان‌هاي متولي امر پيشگيري و درمان از ابعاد مختلف مانند برنامه‌ريزي‌هاي بهداشتي، درماني، آموزشي و … حائز اهميت است.

در سطح اجتماعي در كنار خيل عظيمي از بيماري‌ها، رفتارهاي مخاطره‌آميزي هم وجود دارند كه تهديد‌كننده تندرستي افراد و زمينه‌ساز بروز اختلالات جسماني، رواني و اجتماعي در زندگي آنهاست. يكي از اين رفتارها، كه به‌‌صورت گسترده سلامتي انسان‌ها را در معرض تهديد جدي قرار مي‌د هد اعتياد يا سوء مصرف مواد مخدر (Drug Abuse) است.

سوء مصرف مواد مخدر پديده‌اي است كه بشر تقريباً در تمام جوامع و در اغلب زمان‌ها به نوعي درگير آن بوده است. صرف‌نظر از نوع ماده مورد استفاده، آنچه در مورد اين پديده، مهم و در اغلب اجتماعات انساني مشترك به نظر مي‌رسد، پيامدهاي جسماني ، رواني و اجتماعي آن است كه تا حدود زيادي با پيامدهاي منتسب به اكثر بيماري‌ها متفاوت به نظر مي‌رسد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر